cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Saturday 26 October 2013

setelah sekian lama..


Ya Allah sesungguhnya kau maha mengetahui dan maha mendengar.. ssungguhnya hambamu ini memerlukan kkuatan utk terus belajar menerima dugaanMu.. 


*sedihnyaa.. down bkn tk down tp aku tawu Allah dh aturkan segalanya uat aku.. aku hnya berusaha dan mnerima dgn tabah.. sedih sebenarnya bila tgk kita kuar STPM tp ambk diploma.. mcm ulang balik kan.. tp aku redha ja.. smua tu dh takdir aku.. kesilapan aku.. aku cuma nk buktikan pd smua aku bole.. tp utk seketika aku hanya manusia biasa.. yg punya rasa dn kesilapan.. selalu berasa sedih dan tk kuat utk hadapi.. org len tk kan pham apa yg aku hadapi.. tp aku bersyukur diberikan peluang sekali lg..

*pesan pd diri hari-hari sambil jalan melihat keindahan tuhan sblom smpai kelas.. aku kena la kuat.. kalo ad uat degree tp aku tk dpt kuasai.. lg susa.. biar kita rasa trpinggir sekalipn.. aku tetap nk berjaya dan dpt lihat mak dgn ayah trsenyum.. ^__^ 

No comments: