cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Monday 18 November 2013

note 3 !! :'(


lamanya aku tk update.. hehe..ni baru ad masa.. sb dpt idea nk update blog.. 
hehe.. sejak bergelar student UNITEN ni busy tu bkn main lg.. smpai tk trurus diri aku ni.. ini baru ad quiz dgn mid term.. kalo final tk taw nk jd apa ni.. hehe.. dh sebulan lbh aku kt sini mcm2 bnda aku belajar.. dgn kos aku agak susah.. dan semuanya  MATEMATIK dan  PENGIRAAN.. 
aku mmg dari dulu tk suka kira2 ni tapi skrg aku kena sayangkan kira2 ni.. alhamdulilah setakat ni oke lg.. tk tawu kedepan mcm mna.. insyaallah.. ap la aq merepek ni kan.. kt tajuk tulis note 3 kan.. hehe.. intro dlu.. layan jaa.. :) 


oke pasal note 3 ni.. aku terpikir utk memiliki jua note 3 ni sb time ceramah sabtu lepas aku nmpak akk tu pgang note ni.. cntik gilaa laa.. tergugat aku.. kebetulan fon aku yg baru bapa bulan ja beli ni uat perangai tk tawu la kenapa tapi mmg geram sgt kot.. :'(
kita tgk pic note 3 yg bakal beli tp rasa mcm tk kot sb still mahai lg laa.. 



cntik kot design belakang dia.. tertawan hati aku.. aku hajat aku tercapai kalo nk colour pink mcm kt bawah ni.. heheh.. insyaalllah.. :) 



tgk design belakang dia cntik sgt.. hmm.. bila la dpt hajati ni.. hehehe.. 



*tapi aku ingt blk pd diri kalo aku tk belajaq elok2 pn tk guna jgk.. dpt beli semua ni.. so ampa smua doakan aku taw.. oke la nk tdo esk ad kls.. :) :) 


No comments: