cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Thursday 10 October 2013

nk balik rayaaaaaaaaaaaa..

hai semua..hahaha.. baru nk update kot.. hahah.. busy orientasi pastu mggu ni baru start kls.. hehehe.. alhamdulilah semua baik je.. aku dh mula dpt suaikan diri kt sini.. aku dh mula mnerima keadaan disini.. hehe.. sb time orientasi aq homesicks.. malu gilaa kot.. down sgt sb aq smbung diploma pastu rmai yg tk bg semangat tp pndang sinis jaa.. mna aq tk down gilaa.. skrg aku dh oke.. Allah maha besar kn...mak ayah selalu kuatkan aku.. walaupun jauh.. alhamdulilah..heheh.. 

sara blk rayaaaaaaa..yeaahhh.. hehehe.. sara blk ahd ni.. hehe.. skrg pn dh kemas baju dh.. sb nk pegi rumah saudara dlu.. hehhe.. tk sabaq nk nmpak mall.. oke kt sini mmg tada mall.. yg ad mini market jaa.. tp alhamdulilah.. heheh.. 

k laa.. mls nk bebal byk2...dh la tk pegi kelas.. heheh.. nk uat cmna hujan lebat gilaa kot.. hehehe.. 


layan je pic tu.. rindu time form 6 dlu.. :'(

No comments: