cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Wednesday 26 March 2014

HOLIDAY !


tk sabar rsanya nk pulang ke kampung setelah 2 bulan Muadzam Shah ni.. hehehe.. tk sabarnya rsa nk balik kedah lg 2 minggu.. final pn nk dkt jgk ni.. heheh.. 
balik ni mcm nk p holiday laa.. nk p duk kt pantai.. nk tenangkan hati.. sungguh aku perlukan masa untuk terima smua ni..sakit mmg sakit tapi aku tawu Allah tahu apa yg terbaik nnti.. 
heheh..emo plk kan..hehe.. 

rindukan pantai yg selalu ada rasa tenang membawa luka dihati..


inshaallah mgkin nnti dapat la aku pegi tempat yg cntik ni..skrg ni holiday Langkawi dh ckup..hehehe..
tapi dalam kita gembira ada yg derita.. menerima berita tntang berakhir MH370 meruntun hati semua org..apatah lg ahli keluaga.. berat untuk menerima aku sbg manusia dan rakyat perihatin mndoakan agar MH370 menemui sesuatu di Lautan Hindi.. lautan yg sungguh sunyi dari manusia..Subahannaallah..inshaallah Allah permudahkan semuanyaa..Amin



No comments: