cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Wednesday 28 December 2011

maafkn adik..~ :(

Ya Allah..aku dah lukakan hati seorang ayah.. yg gigih membesarkn ku..
memberi aku kesenangan..
memberi aku segala keperluanku..
tapi semalam aku lukakan hatinya dengan sekeping surat..
tak ku sangka..seteruk itu aku...aku sia-siakn peluang yg ada..walaupun exam ni baru permulaan..
tapi ia telah mngecewakn hati mereka..
Ya Allah..telah byk dosa yg telah aku lakukn..
mengecewakan hati kedua ibu bapa ku..~ :(


*ayah mak.. adik mntak maaf sb kecewakn mak dgn ayh..
tk ada niat pn adik nk bg result yg teruk mcm tu..
adik pn tk jangka.. btl ckp ayh adik sia sia peluang itu..
ayah.. janji adik nk tebus semua tu balik..
ayah dgn mak tlg berikan sokongan..
adik perlukan mak dgn ayh..
maafkn adik oke..~


bubye.~

1 comment:

vendoline said...

jgn risau, boleh je klau usha...mesti ade peluang kedua