cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Monday 7 November 2011

kuatkan aku..:(

MAISARA !!
sampai bila nk hidup mcm ni..dh lama kn airmata ni tk mngalir laju..dh lama kn airmata ni kering sb kisah dulu.. kenapa airmata aku kembali berair kembali bertakung??
sakit itu bertambah..sakit yg dulu masih belum sembuh kenapa ditambah luka yg begitu dalam ini..?
aku kah yg salah?? yg selalu dipersalahkn..? tabahkah aku utk harungi luka ini kali kedua?? tabahkah aku untuk sembuhkn luka itu seorang diri? sampai bilakah aku harus hidup seperti ini? 
aku perlukan jawapan bkn soalan..
aku perlukn perjelasan bkn makian..:(
aku rindu org mndengar cerita ku setiap hari..
aku rindu waktu aku tersenyum tanpa ada aku ingt yg aku terluka..
mana perginya senyuman dulu?? aku rindu utk ketawa lg..




#Ya Allah hanya padamu aku berserah..berikan kekuatan utk aku hadapi hidup yg penuh cabaran ini....amin




No comments: