cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Friday 21 October 2011

cukup sampai sini...:'(

aku ingin engkau selalu hadir dan temani aku disetiap langkah yg mnyakini aku kau tercipta untukku..
ya allah..aku perlu kekuatan untuk aq hadapi msa akan dtg..
gembira aku derita didalam..
usikanmu aku sambut dgn senyuman..
kesedihan yg kau rasa selalu dikongsi bersama..
airmatamu buat aq sebak..
tiap kali kau mngalirkn airmata aku yg disisi ingin sekali mnyapu titisan airmata itu..
tapi itu semua hnya angan..
aku sentiasa mnunggu..mnunggu..jika hati mu terbuka untukku..
aq terus mncintai mu...setiap hari aq mnyulam kegembiraan dn kesedihan bersamamu..
aku menanti mu..semua org nasihatkn aku untk mnlupakan kau..tapi aku ttap terus mncintai..
sampai hari ini...aku dh tak terdaya..lama aku mnyimpan airmata..
lama aku pendam kesakitan..hati kau tlh kau bukakan utk org lain..
aku yg mnunggu hanya tersenyum..mnyimpan seribu kesakitan..
hingga hari ini...jnji yg kau beri..jika aku dpt peluang berlari jauh aku akn pergi...
pergi mninggalkan semua ini..tapi disudut kecil hati ini..aku sentiasa mnyayangi kau..
kenangan yg tercoret dlm diari kehidupan aku..akan aku simpan...
hanya doakn aku berikan agar kau bahagia disamping org yg kau cinta..dn ingin melihat kau bahagia tanpa ada kesakitan...aku yg merindui kenangan itu..akan aku simpan rahsia kita..simpan perasaan kau..simpan kesakitan kita..




*awak..saya harus pergi even awak tk nak saya pergi..awak saya dh tk terdaya utk ada dgn awak..suka dan duka bersama awak..awak tk pernah mngerti kesakitan yg saya rasa..awak saya bkn siapa2 bg awak..
saya hnya kwn awak..saya hnya owg yg mncintai awak..awak jnji saya..saya nk pergi..saya tk nk awak rasa terganggu dgn kehadiran saya..awak thanks berikn saya kenangan yg tk pernah owg lain berikn..awak thanks sb memanggil saya dgn nama..saya hargai itu..awak saya syg awak..
saya tahu saya bkn wanita yg sempurna buat awak..




No comments: