cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Sunday 4 September 2011

aku sakit ~~

Aku sakit
Bila menatap matamu
Sadarku bahwa engkau bukan milikku
Aku sakit
Bila ku mengagumimu
Sadarku kau tak pernah mengagumi ku
Bangunkan aku dari tidur panjangku
Sadarkan aku dari mimpi tentangmu
Ku salah bila ku berharap padamu
Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku
Kau tak tau perasaan ku
Dan ku tak mau kau tau
Aku sakit
Jika kau tau hatiku
Karna diriku tak berarti bagimu
Aku sakit
Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin, tak mungkin sungguh tidak mungkin


LUAHAN HATI INI
*
*
*
*

..ang taw dk aq rindu ang gilarr..dgn sikap ang yg cm tu..buat aq lg syg ang tp aq taw ang tk kn bersama dgn aq selamanya cm tu..teman aq..nyanyi utk aq tiap2 hari..berlaga kepala..uat muka sweet kt aq tiap2 hari..time sakit ang jd mnja lebh..sengau2 pn ang bntai nyanyi ikt dan jaa..sb diri ini..aku akn ingt weyy..even depa tk taw perasaan aku kt ang...aq ingt mata ang tu..time ang sakit aq susah hati dooee..kalo blh tiap2 hari nk col tp ang ad awek..dy leh care ang kn..tp aku ttap susah hati..sb dy selalu nk jgak ang sakit aty..tu aq geram..dh dpt lelaki yg baik still lg cri kesalahan ang..tp aq hnya mampu mrah dari jauh..sb cinta ang buat dy..bkn aku..awat?? aq plak yg lebih2..kalo dpt aq undurkn masa..nk sgt jauhkn aq dari perasaan sayang aq uat ang..aq nk anggap member jaa..


bubye ! sara tk da mood..raya2 ni..derr td kena mrh sb balik time mahgrid..even manusia dlm rumah ni nk marah sara sb kuar pi jln..tp mengertilah sara perlukan seseorang..yg dpt luah semua ni..
MAAFKAN adik ayah mak..adik bkn rasa dh besar tp adik perlukan seseorang..:(

salam semua !.:)







No comments: