cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Tuesday 21 June 2011

dirimu milikku...

suasana pagi tu mmg riuh sgt..hati aku berdebar-debar memulakan persekolahan ku di tingkatan 6 bawah dn pertama kali memasuki sekolah orang..macam-macam perasaan ada dlm diri aku kerana hati aku masih belum mnerima aku akn mneruskn perjalann aku di tingkatan 6..hati aku katakn tidak..tapi kaki tetap melangkah pergi..
selepas selesai orientasi aku memasuki kelas..aku memilih untuk ambik subjek sastera dari ekonomi dn jadi ar aku pelajar 6R3..nasib ar ad kawan-kawan yg aku kenal..tidak ku sedari telah hampir sebulan aq disekolah itu..
Zaid Iskandar: oi!! kau mengelamun ap?? 
Elesya maisara: tk da ap ar derr..
zaid: jom keluar nk??
sara: pergi mna?
zaid: ikt kau ar..aku boring ar..
sara: awek kau tk bising ke??
zaid: dy ingtkn aq ke?? pergi belajar sampai tk ingt aq doe!!
sara: sabar ar..t ok ar tu..
Zaid iskandar memandang ku sambil mnarik tgn ku pergi dari situ..
ap ni wei?? main tarik-tarik lak..kata ku sambil mmeluk tubuh.. tk blh ke aku rasa bahagia sedikit cuma..kata zaid pada ku..aku merenungnya..kau bertuah mempunyai org yg mncintai kau...tp kau..
Sara...aq memandangnye..teman aku k. dont leave me alone. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bersambung.....
hai korang!! aq mula mnulis cerpen..maaf jika kurang best..aq meharapkn pandangan korang..nama yg ad diats tiada kaitan antara hidup dan matii..:)
chill saja..!!

2 comments:

Lulu Caldina said...

tahniah.. :)

http://herstylestoriie.blogspot.com/2011/06/pengumuman-pemenang-dayana-az-ga-my.html

mA!sAra said...

tq..:)