cOmeL-cOmeL sAyA n!e!!

Monday 13 June 2011

"Dayana AZ Giveaway, My Favourite Number!"


hai korang!! aq join GA ni..:)
Nombor kegemaran saya ialah 2 kerana dulu saya suka pertandingan mewarna..tp saya selalu dpt no 2..dari dulu sampai sekarang..heheheh..ap2 bnda msti saya nk beli 2 jgak..tk kira ap pn bntuk..saya selalu dpat peluang kedua jgak..best kn no 2 ni..itu je ar..heheheh..:) 

  • ButikPinkku yang akan sponsor , shawl semestinya ! Berapa ? Korang percaya tak 10 ! I repeat SEPULUH ! 

  • Syafeika Edora yang akan sponsor, 1 chibidle (SE made doodle) worth RM 10 untuk seorang blogger.

  • Lulu Caldina yang bermurah hati untuk memberi review blog untuk 2 orang (sticky post selama 24 jam) ! Buat blogger yang ada banner, boleh tampal dekat LULU PAGES selama sebulan.

  • Mas Ahmad Safwan yang insyaAllah akan sponsor beg duit, maybe purse, maybe wallet.

  • Sylista Fashion akan beri pilihan 2 daripada 3 hadiah (2 pairs of earring, Canon Ink for Printer, Buku 'Buat Duit dengan Foto' published by PTS) 

  • Izreenatasha akan memberi HADIAH EXCLUSIVE yang sekarang ni rahsia ;) .



  • k ar bye korang!! nk join picit sini...bye!!

    2 comments:

    Dayana Z said...

    peluang kedua :) menarik.
    good luck n thx for joining! keep updated sbb mgkin ga tutup awal.

    mA!sAra said...

    tq..ok..:)